Handels- og abonnementsbetingelser

HANDELS OG ABONNEMENTSBETINGELSER

Betingelserne for abonnementskøb finder du længere nede i betingelserne.

Generelle oplysninger 

Bekkers Kaffe Aps

CVR-nr. 40615407

Egedalsvej 9, 2690 Karlslunde

niclas@bekkerskaffebar.dk

2902651

BETALINGER

Vi modtager betalinger via QuickPay visa, visa/dankort, master card & diners og MobilePay. Ved gennemførelse af betalinger, vil nogle af dine data blive videregivet til QuickPay eller MobilePay, inklusiv information der er nødvendig for at gennemføre eller understøtte betalingen, såsom det totale købsbeløb og faktureringsinformation.

Vi tager ikke kortgebyrer. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.  

FORSENDELSE AF VARER

På Sjælland bringer vi selv ud, og det har en fast pris på 49,- uanset bestilling. Der er gratis fragt i hele Greve kommune, hvor vi selv bringer ud. For bestillinger udenfor Sjælland sender vi med Post Nord til en fast pris på 65,-

Der leveres kun til Danmark, og til steder hvor Post Nord bringer ud.

Vi bestræber os på at levere varen dagen efter ordrebestilling for bestillinger til Sjælland. Bestillinger udenfor Sjælland, sendes med Post Nord, derfor kan levering af vare være mellem 1-4 dage.

KONTAKT TIL OS

Man kan til enhver tid kontakte os på mail niclas@bekkerskaffebar.dk så får man hurtigt svar, 99% af tiden inden for få timer. Derudover er man velkommen til at kontakte os via vores facebookside www.facebook.dk/bekkerskaffebar hvor man kan skrive en messenger besked til os. Der bestræber vi os på at svare inden for 1 time også.

Til sidst er det også muligt at kontakte os på telefon 29202651.

FORTRYDELSESRET

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (niclas@bekkerskaffebar.dk) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

Fortrydelse af en del af købet 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. 


Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den. 

Varen sendes til:

Egedalsvej 9, 2690 Karlslunde

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.


Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.

REKLAMATIONSRET

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Varen sendes til: 

Egedalsvej 9, 2690 Karlslunde

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

Det kan anbefales at man enten skriver eller ringer til os inden, så vi måske kan afklare ting uden at der skal sendes retur.

Persondatapolitik  

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse. 

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. 

Personoplysningerne registreres hos Bekkers Event ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. 

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  

Den dataansvarlige på bekkershop.dk er Bekkers Event ApS.  

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på:Niclas@bekkerskaffebar.dk 

Klageadgang 

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Niclas på niclas@bekkerskaffebar.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til: 

Center for Klageløsning 

Nævnenes Hus 

Toldboden 2 

8800 Viborg 

www.naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr   

NEDENSTÅENDE ER SÆRLIGT FOR KØB AF KAFFE PÅ ABONNEMENT

ABONNEMENTSBETINGELSER

Vi tilbyder forskellige abonnementer gennem vores webshop.
Ved køb af abonnement gælder følgende betingelser:
• Betaling trækkes sidst på måneden og varene herefter afsendes senest d. 5 i måneden efter.

Opsigelse

• Du kan til enhver tid framelde dig dit abonnement ved skrive til os på niclas@bekkerskaffebar.dk. så stopper abonnementet med øjeblikkelig virkning Det er også muligt at logge ind på sin konto og derigennem afmelde sit abonnement.

Bindingsperiode

Der er 1 måneds binding fra måned til måned. Man skal blot framelde sig senest. 20. i måneden, så er man fri for næste måneds abonnement.

Træk på dit kort

• Kortoplysninger gemmes i henhold til at kunne trække betaling hver måned.
• Når du afmelder dig, sletter vi kortoplysning, og ved gentilmelding, skal man igen indtaste sine kortoplysninger.

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort. 

Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Særlige vilkår

Hvis betaling bliver afvist, og man på andre måder misligeholder den aftale der er indgået, forbeholder vi os retten til at nægte at indgå en abonnementsaftale.

Fortrydelsesret på abonnement

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.  

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, vi har lavet aftalen.  

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til niclas@bekkerskaffebar.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne. 

Tilbagebetaling 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. 

Har du givet dit samtykke til, at leveringen kan gå i gang, og ønsker du alligevel at fortryde, skal du dog være opmærksom på, at vi vil opkræve en rimelig betaling, for den del af abonnementet, der allerede er leveret . Beløbet kan maksimalt være svarende til en månedsbetaling.

Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis der er noget galt med abonnementet 

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på 29202651 eller niclas@bekkerskaffebar.dk.

Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer. 
Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen: 

Levering af varer

Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Se ovenfor om reklamationsret.

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Bekkers Kaffebar

Egedalsvej 9

2690 Karlslunde

E-mail: niclas@bekkerskaffebar.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Handels- og abonnementsbetingelserne er senest opdateret d. 19. april 2020


Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev for at få information omkring tilbud og begivenheder.